Skip to content


Grupa I „Żabki”

7.00 – 8.15 Schodzenie się dzieci do przedszkola, zabawy swobodne, pomoc psychologiczno- pedagogiczna
8.15 – 8.30 Przygotowanie do śniadania
8.30 – 9.00 Śniadanie
9.00 – 9.30 Spotkanie w kole lub/ i Aktywność dzieci w grupach zabawowo- zadaniowych lub/ i zabawa swobodna
9.30 – 9.45 Sprzątanie po pracy i zabawie
9.45 – 10.00 Drugie śniadanie
10.00 – 10.15 Przygotowanie do wyjścia na dwór
10.15 – 11.15 Pobyt na świeżym powietrzu, zabawy swobodne, spacer
11.15 – 11.30 Przygotowanie do obiadu
11.30 – 12.00 Obiad
12.00 – 14.00 Relaksacja, CPCD
14.00 – 14.20 Podwieczorek
14.20 – 15.00 Zabawy swobodne, zabawa w sali lub w plenerze, praca indywidualna, pomoc psychologiczno- pedagogiczna


Grupa II „Zajączki”

6.00 – 8.15 Schodzenie się dzieci do przedszkola, zabawy swobodne, zabawy kołowe na
dywanie, zabawy stolikowe, pomoc psychologiczno- pedagogiczna.
8.15 – 8.30 Przygotowanie di śniadania.
8.30 – 9.00 Śniadanie.
9.00 – 9.50 Spotkanie w kole/ Aktywność dzieci w grupach zabawowo -zadaniowych/
zabawa swobodna.
9.50 – 10.00 Sprzątanie po pracy i zabawie.
10.00 – 10.05 Drugie śniadanie.
10.05 – 10.15 Przygotowanie do wyjścia na dwór.
10.15 – 11.15 Pobyt na świeżym powietrzu, zabawy swobodne, spacer.
11.15 – 11.30 Przygotowanie do obiadu
11.30 – 12.00 Obiad.
12.00 – 12.30 Relaksacja. CPCD.
12.30 – 13.30 Zabawy w Sali lub w plenerze.
13.30 – 13.45 Przygotowanie do podwieczorku.
13.45 – 14.00 Podwieczorek.
14.00 – 17.00 Zabawy swobodne, praca indywidualna, pomoc psychologicznopedagogiczna,
zajęcia rewalidacyjne, zabawy na powietrzu.


Grupa III „Tygryski”


8.00 – 8.15 Schodzenie się dzieci8.15 – 8.30 Czynności higieniczne, przygotowanie do śniadania, praca dyżurnych
8.30 – 8.50 Śniadanie
8.50 – 9.50 Zajęcia dydaktyczne w ramach realizacji programu wychowania
przedszkolnego z całą grupą. Nabywanie umiejętności przez działanie,
stwarzanie sytuacji edukacyjnych stymulujących wszechstronny rozwój
dziecka. Wspieranie działań twórczych podczas kontaktu dzieci ze sztuką,
muzyką i literaturą.
9.50 – 9.55 Sprzątanie po zajęciach, praca dyżurnych
9.55 – 10.25 Zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci w Sali
10.25 – 10.35 Przygotowanie do wyjścia na dwór
10.35 – 11.30 Pobyt na świeżym powietrzu, zabawy swobodne i zorganizowane, zabawy
na sprzęcie terenowym, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki.
Tworzenie warunków do spontanicznej i zorganizowanej aktywności
ruchowej.
11.30 – 11.45 Powrót do przedszkola, czynności samoobsługowe w szatni
11.45 – 12.00 Czynności higieniczne, przygotowanie do obiadu, praca dyżurnych
12.00 – 12.30 Obiad
12.30 – 12.40 Czynności higieniczne
12.40 – 13.00 CPCD, relaksacja
13.00 – 13.45 Zabawa swobodna w Sali lub w plenerze
13.45 – 14.00 Czynności higieniczne, przygotowanie do podwieczorku
14.00 – 14.15 Podwieczorek
14.15 – 14.30 Czynności higieniczne
14.30 – 16.00 Zabawy swobodne, a także organizowanie różnorodnych zabaw, jako
stymulacja rozwijania aktywności dziecka w sali lub na powietrzu. Praca
indywidualna oraz dydaktyczno – wyrównawcza w sali lub w ogrodzie.
Praca z dzieckiem zdolnym. Rozchodzenie się dzieci.


Grupa IV „ Kaczuszki”


8.00 – 8.20 Schodzenie się dzieci do przedszkola, powitanie w kole, zorganizowana
zabawa i/lub gimnastyka
8.20 – 8.30 Przygotowanie do śniadania, praca dyżurnych
8.30 – 8.50 Śniadanie, praca dyżurnych
8.50 – 9.30 Zajęcia kierowane i niekierowane
9.30 – 9.35 Sprzątanie po zajęciach
9.35 – 9.45 Drugie śniadanie
9.45 – 10.10 Zorganizowana zabawa
10.10 – 10.40 Zajęcia kierowane i niekierowane
10.40 – 10.50 Przygotowanie do wyjścia na dwór
10.50 – 11.50 Zorganizowana zabawa zarówno w budynku przedszkola, jak i na świeżym
powietrzu
11.50 – 12.00 Przygotowanie do obiadu, praca dyżurnych
12.00 – 12.30 Obiad, praca dyżurnych
12.30 – 13.00 CPCD, odpoczynek dzieci
13.00 – 13.50 Zorganizowana zabawa zarówno w budynku przedszkola, jak i na świeżym
powietrzu
13.50 – 14.00 Przygotowanie do podwieczorku
14.00 – 14.15 Podwieczorek, praca dyżurnych
14.15 -15.00 Zorganizowana zabawa zarówno w budynku przedszkola, jak i na świeżym
powietrzu


Grupa V „Niedźwiadki”


13.00 – 13.10 Powitanie w kole i / lub gimnastyka, zorganizowana zabawa
13.10 – 13.20 Przygotowanie do obiadu
13.20 – 13.50 Obiad
13.50 – 14.00 Odpoczynek
14.00 – 14.50 Zajęcia kierowane i niekierowane
14.50 – 15.00 Przygotowanie do podwieczorku
15.00 – 15.15 Podwieczorek
15.15 – 15.30 Przygotowanie do wyjścia na dwór
15.30 – 16.30 Zorganizowana zabawa zarówno w budynku jak i na świeżym powietrzu
16.30 – 16.50 CPCD
16.50 – 18.00 Zorganizowana zabawa. Praca indywidualna oraz dydaktyczno –
wyrównawcza w sali lub w ogrodzie. Praca z dzieckiem zdolnym.
Rozchodzenie się dzieci.

Ramowy rozkład dnia został opracowany przez radę pedagogiczną z uwzględnieniem
ochrony zdrowia i higieny pracy oraz oczekiwań rodziców, prawnych opiekunów,
Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14.lutego 2017r. w sprawie podstawy
programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia
ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w
stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej
przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej
( Dz.U. z2017r. poz. 356)
Ramowy rozkład dnia został zatwierdzony przez Rade Pedagogiczną w dniu 29.08.2019r.
Ramowy rozkład dnia przewiduje całodzienną realizację podstawy programowej i
kształtowanie kompetencji kluczowych dzieci.

Back To Top
Przejdź do treści